Lobby LGBTI w natarciu

cover_feb2

Rzekomo walczące o wolność i przeciw dyskryminacji lobby LGBTI co chwila pokazuje totalitarne i antywolnościowe oblicze. Na różne sposoby stara się zniszczyć tych, którzy sprzeciwiają się bądź publicznie wyrażają niewygodne dla genderyzmu opinie, starając się zastraszając w ten sposób innych i zniechęcić ich  do korzystania z wolności sumienia i słowa.


 

Kanadyjski agent nieruchomości, który w swojej firmowej gazetce śmiał przedstawić statystyki przedstawiające związek homoseksualny pseudorodziców jako mnej korzystny dla kształtowania osobowości dziecka, jego rozwoju i przyszłości został cywilnie zniszczony. Czytamy o tym w artykule:

http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-marzeny-nykiel/52990-mowa-o-tradycyjnej-rodzinie-scigana-jest-w-kanadzie-przez-policje-cytowanie-badan-obnazajacych-prawde-o-homorodzinach-grozi-spoleczna-smiercia

Agenta nieruchomości łatwiej zniszczyć niż właściciela poważnej firmy, ale czemu nie spróbować? Na pewno warto go zastraszyć spadkiem dochodów. We włoszech lobby LGBTI ogłasza  bojkot makaronów producenta, który wyraża poparcie dla tradycyjnych wartości rodzinnych i odmawia zamieszczania reklam adresowanych do homoseksualistów:

 

„My mamy zdecydowanie inną kulturę. Dla nas pojęcie rodziny jest święte i pozostaje jedną z podstawowych wartości firmy. Nie wyprodukujemy spotu gejowskiego, bo nasza rodzina jest rodziną tradycyjną.

Rodzina, do której my się zwracamy, jest rodziną klasyczną, w której podstawową rolę odgrywa kobieta, jest kulturowym centrum życia rodzinnego.”

 

Na groźby bojkotu Giudo Barilla odpowiada – jak nie chcą, niech nie jedzą moich makaronów.

Pisze o tym portal wsumie.pl w artykule:  http://wsumie.pl/swiat/75508-broni-rodziny-groza-mu-bojkotem. Czy wygra starcie z lobby LGBTI?